تور مجازی ۳۶۰ درجه

در دنیای امروز، اینترنت وارد عصر فناوری سه بعدی شده است. پس چرا فناوری سه بعدی را وارد کسب و کار خود نمی کنید؟ یکی از راه های جذب مشتری به سمت کسب و کارتان، استفاده از عکاسی از تور مجازی است که به کمک آن مشتریان شما می توانند بدون بازدید فیزیکی از کسب و کار شما، با استفاده از وب سایت شما توری را انجام دهند. مجازی داشته باشید در ادامه این مقاله با تور مجازی 360 درجه آشنا خواهید شد. روشی که می تواند کسب و کار شما را متحول کند.

تور مجازی چیست؟

در روزهای کرونا حتما تجربه کرده اید که گاهی می توانید با تجربیات مجازی احساس واقعی را درک کنید. شاید علاقه خاصی به موزه یا هر مکان دلخواه داشته باشید اما فرصت رفتن به آن مکان را نداشته باشید. گاهی اوقات برخی از افراد می خواهند اطلاعات اولیه را از یک مکان یا کسب و کار جمع آوری کنند و پس از تایید، شخصاً به آنجا مراجعه کنند.

تورهای مجازی مختلف راهی جدید برای بازدید از فضاهای مختلف برای علاقه مندان است که در آن برنامه نویسی، طراحی دیجیتال و عکاسی صنعتی با هم ترکیب شده اند. شما می توانید به صورت مجازی از یک مکان دیدن کنید و بسیاری از تصاویر 360 درجه را که به طور ویژه تهیه شده اند مشاهده کنید.

نحوه تولید تورهای مجازی

به احتمال زیاد، سوال مهمی که در ذهن شما وجود دارد این است که چگونه این تورها را طراحی و تولید می کنند؟ شاید خودتان بخواهید کسب و کار و حرفه خود را به این شکل جذاب در فضاهای مختلف تبلیغ کنید. در مرحله اول باید از محیط مورد نظر عکس های با کیفیت بگیرید. وظیفه اصلی ترکیب این تصاویر در محیط های مختلف است که نیاز به تخصص خاصی دارد.

اگر زمان کافی برای آموزش دارید، می توانید این حرفه را به صورت پایه ای یاد بگیرید. بسیاری از افراد ترجیح می دهند تولید این تور مجازی را به مقامات معتبر و فعال بسپارند تا کیفیت کار عالی باشد و وقت خود را از دست ندهند.

ویژگی‌های تور مجازی

یکی از مهم ترین ویژگی های عکاسی تور مجازی، تصاویر با کیفیت بالا و سازگار با مرورگرهای مختلف است. سازگاری با دستگاه های هوشمند مختلف در این نوع تبلیغات بسیار مهم است.

از دیگر ویژگی های مهم این تور می توان به حجم مناسب و سرعت بارگذاری خوب اشاره کرد. تصاویر باید کاملا روان و بدون هیچ خطایی نمایش داده شوند. اهمیت فاصله نقاط مختلف تیراندازی و همچنین افکت های مناسبی که در حرکات باید در نظر گرفته شود را نباید نادیده گرفت. این اطلاعات باید در موتورهای جستجو قابل شناسایی و نمایه سازی باشد.

virtual-tour

کاربردهای تور مجازی

تور مجازی را می توان از چند دیدگاه طبقه بندی کرد. ممکن است این تورها را بر اساس ابزاری که استفاده می‌کنند و روش کلی تولید دسته‌بندی کنید. در قالبی دیگر می توان تورهای مجازی را به گونه ای در نظر گرفت که برخی از آنها با پرداخت هزینه برای تبلیغات آماده شده و تماشای آنها رایگان است. اما برخی دیگر برای سفر طراحی شده اند و مخاطب باید برای تماشای آن هزینه ای بپردازد.

virtual-tour

نمونه تورهای مجازی اجرا شده

kashi-alvand

فروشگاه کاشی الوند

فروشگاه قصر فرش

panama

فروشگاه پانما

شیرینی سرای عمو نوروز

قیمت تور مجازی

یکی از مهم‌ترین‌ها در این زمینه نیز هزینه ساخت تور است. عوامل اولیه در نهایی ساخت تور مجازی تاثیرگذار هستند که از جمله می‌توان به کیفیت آیتم‌های مختلف اشاره کرد. ثبت مکان در گوگل، قرار دادن نقشه گوگل، اتصال تور جدید به تور قدیمی که توسط فن وب انجام می شود و … نیز از عوامل مهم و مهم در هزینه هستند.

با افزایش مساحت مورد نظر شما، تصویرها نیز افزایش می‌یابند که با آن‌ها قیمت نیز افزایش خواهد یافت. شما کیفیت کارها را در نظر بگیرید تا کار شما را با بهترین قیمت در فن وب انجام دهید. برای استعلام هزینه و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید و یا مشخصات خود را در فرم دریافت مشاوره وارد کنید تا اطلاعات را با شما تماس بگیرید.