نمایشگاه دانش بنیان سازی تولید در استان قزوین

نمایشگاه دانش بنیان سازی تولید

نمایشگاه دانش بنیان سازی تولید در استان قزوین

حضور مجموعه بهین استارت در نمایشگاه دانش بنیان سازی تولید در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان قزوین در آبان ماه سال 1401

در نمایشگاه دانش بنیان سازی تولید مجموعه بهین استارت با محصولات نرم افزاری خود در حوزه های AR و VR و نیز برد های الکترونیکی کنترلی نظیر ماژول های gprs برای کنترل از راه دور و نمونه PLC بومی حاضر شد.

محصولات در حوزه AR نظیر اپلیکیشن و سرویس های قابل پیاده سازی در وب سایت براساس مدل های سه بعدی و یا سایر ابزار های تبلیغاتی می باشد؛ این محصول از طراحی تا پیاده سازی در مجموعه بهین استارت توسط واحد های برنامه نویسی و مدل سازی انجام گرفته است. نمایشگاه دانش بنیان سازی تولید چهار روز برگذار شد و  در یکی از سالن های نمایشگاه بین المللی قزوین بود.

محصولات در حوزه VR شبیه ساز و سیمولاتور های فضای واقعیت مجازی برای صنایع و دفاتر تجاری می باشد که شما در این شبیه ساز های یک بستر سه بعدی از محیط مورد نظر با امکان بازدید با عینک های VR را خواهید داشت. از دیگر امکانات این محصول قابلیت کنترل از راه دور سیستم های امنیتی و مدار بسته، موتور خانه و تهویه و تاسیسات می باشد.

هدف از برگذاری نمایشگاه دانش بنیان سازی تولید

نمایشگاه دانش بنیان سازی تولید در قزوین ۴۰۱ بر گذار شد و هدف این بود که از کسب و کار های دانش بنیان حمایت شود. از طرف دانشگاه علمی و کاربردی مرکز استان قزوین رفته بودیم و حضور داشتیم. محصولاتی که در نمایشگاه دانش بنیان سازی تولید ارائه کردیم محصولات در حوزه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی بودند و مدل سازی هایی که در آن حوزه انجام داده بودیم و نرم افزار های که در این زمینه ارائه کرده بودیم در نمایشگاه عرضه شده بودند.

اولین نمایشگاه تخصصی در زمینه دانش بنیان در استان قزوین نمایشگاه دانش بنیان‌ سازی تولید است. این نمایشگاه که از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر برگزار شد ۶۰ شرکت از ۹ استان شرکت کردند. در این نمایشگاه بیش از ۲۰۰ خدمت و محصول دانش بنیان عرضه شده بود.

اهداف اصلی نمایشگاه دانش بنیان تولید تبادل اطلاعات بین کارشناسان و متخصصان آشنایی فعالان حوزه‌ های کشاورزی و سند با صنایع دانش بنیان و نمایش توانمندی‌ها و محصولات شرکت‌های دانش بنیان بود.

محصولات عرضه شده در نمایشگاه دانش بنیان تولید قزوین

در نمایشگاه دانش بنیان تولید قزوین محصولات واقعیت مجازی برای نمایش پیشرفت‌های فناوری و تولید عرضه شده که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • سیموتو پلانکسیموتو تریل
  • سیموتو vr کتلینک
  • سیموتو ریس پلاس مدل تک LCD سیموتو ریس پلاس مدل سه وجهی سیموتو فلایت مدل vr
  • سیموتو رولر کاستر مدل plus
  • سیموتو ریس متال مدل تک lcd  سیموتو ریس متال مدل سه وجهی

محصولات فوق از جدیدترین دانش و فناوری روز دنیا تولید شدند.

مدل سازی سه بعدی

در نمایشگاه دانش بنیان تولید قزوین مدل سازی سه بعدی صنایع تجاری و صنعتی نیز عرضه شد که می‌توان به محصولات زیر اشاره کرد:

  • کمپرسورها
  • دستگاه های سنگ شکن
  • سیستم‌های انرژی خورشیدی

مدل سازی این دستگاه‌ ها کمک زیادی به شرکت‌ های سازنده می‌ کند تا بتوانند نقشه و طرح‌های دقیقی از محصولات مدل سازی شده قبل از تولید فیزیکی محصول داشته باشند. در واقع مدل سازی این محصولات به شرکت‌ ها کمک می‌ کند تا زمان و هزینه تولید را کاهش دهند و  طراحی محصول را بهبود دهند.‌
همچنین می‌ توانند بهره‌ وری و عملکرد سیستم را حداکثر نمایند. بنابراین در صنایع تجاری و صنعتی مدل سازی محصولات  مهمی محسوب می‌ شود تا شرکت‌ ها بتوانند کیفیت محصولات را افزایش داده و از آن طرف زمان و هزینه تولید محصول را کاهش دهند.

جمع بندی

در واقع در حوزه فناوری و تولید می‌ توان این محصولات از اختراعات برجسته دانست. با توجه به پیشرفت فناوری در حوزه تولید تجهیزات و محصولات واقعیت مجازی می‌ توان گفت این نمایشگاه توانست فرصت فوق العاده عالی برای آشنایی با دستاوردهای صنعت تولید باشد. کارشناسان ما در فن وب در زمینه طراحی سایت شرکت، آموزشی، فروشگاهی و شخصی و خدمات سئو،  برنامه نویسی ویندوز و طراحی اپلیکیشن موبایل فعالیت می کنند. برای دریافت خدمات با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید