راه اندازی سیستم های bms مرکز تفریحی و خرید و فروش آتلانتیس شهرک پردیس تهران

راه اندازی سیستم های bms

راه اندازی سیستم های bms مرکز تفریحی و خرید و فروش آتلانتیس شهرک پردیس تهران

مرکز تفریحی پردیس آتلانتیس یک مال است که چند طبقه دارد. یک طبقه آن استخر و طبقات بعدی آن فروشگاه و مغازه تجاری و کافی شاپ دارد‌.

انجام صفر تا صد پروژه مدیریت هوشمند ساختمان پردیس تهران

کاری که برای آن انجام دادیم راه اندازی سیستم های bms ساختمان است. یعنی شش هوا ساز و چهار تا چیلر دارند.
کاری که ما کردیم مدیریت آن ها را به دست گرفتیم و ارتباط آن ها را با موتور خونه و برد های plc که خودمان بومی سازی کرده بودیم انجام دادیم.
بورد های plc که بومی سازی کردیم را صفر تا صد خودمان تولید می کنیم نمونه آن ها در خط چهار مترو تهران انجام دادیم.
hma هم برایشان گذاشتیم روی در تابلو ها از طریق همون hma می توانند در موتور خونه چیلر ها و هواساز ها را مدیریت کنند. برد های ابر قدرت، تابلو و دیگ و پمپ استخر، دمای استخر و جکوزی و سونا را مدیریت کردیم.

سیستم bms مرکز تفریحی

همچنین می توانند این موارد را با اچ ام آی و با نرم افزارهای bms مدیریت کند. نمونه ای که اینجا انجام شده یکی از نمونه کار های موفق ما است.
قبلاً این کار در شرکت گاز منطقه ای بیرجند انجام دادیم. از نرم افزار تا برد و plc و تابلو ها و سیم کشی و سر بندی ها را از صفر تا صد خودمان تولید می کنیم.

  •  ۶ هواساز
  • ۳ استخر
  • ۵ تا ۶ پمپ برای استخر
  • ۱۰ آلی ۱۲ تابلو فرمان

ورودی خروجی ها را کنترل کردیم.

در خراسان جنوبی شهر بیرجند هم سیستم کنترل مانیتورینگ تجهیزات تولید و توزیع حرارت و برودت در ساختمان مرکزی گاز منطقه ای راه اندازی شد برای مطالعه بیشتر مقاله هوشمند سازی ساختمان: راه اندازی سیستم کنترل و مانیتورینگ در بیرجند را مطالعه کنید.

سیستم bms مرکز خرید

یکی از خدمات فن وب راه اندازی سیستم های bms است. این سیستم به صورت خودکار تغییرات لازم را در ساختمان ایجاد می کند. با نصب و راه اندازی سیستم های bms هزینه ها کاهش می یابد و در هزینه ها صرفه جویی می شود. برای مطالعه بیشتر در مورد راه اندازی سیستم هوشمند BMS مقاله سیستم Bms: بهبود مدیریت و کنترل تهویه مطبوع را مطالعه کنید. اگر تمایل به استفاده از خدمات فن وب دارید با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید